sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat

Go down

sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat Empty sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat

Post  anzack x ten on Wed Feb 10, 2010 5:29 pm

kawan aku dah terdesak sangat... nak sesak dah dia..heheheh...
pastu di suruh akun jualkan camera SONY....
kepada saper berminat cal aku....
harga aku letak dulu RM850 nego sampai jadi...

pandangan hadapan
sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat 01012010

nak guna utk ambik gambo wat gini...heheheh
sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat 01012011

ni pandangan blakang... masa belum on utk ambik gambo... Very Happy Very Happy Laughing What a Face
sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat 01012012

cakkkkzzz... ni masa on nok ambik gambo....
sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat 01012013

haaaa... ni plak barang2 yang diberikan dengan camera ni...sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat 01012014


kalu nok tengok pun boleh....
anzack x ten
anzack x ten

Posts : 220
Join date : 2009-12-01
Age : 42
Location : kuantan,pahang

View user profile

Back to top Go down

sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat Empty Re: sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat

Post  zam on Thu Feb 11, 2010 8:31 am

sebelum jual leh le ambik gambo aku dulu...
zam
zam

Posts : 39
Join date : 2010-01-13
Age : 46
Location : Kuantan

View user profile

Back to top Go down

sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat Empty Re: sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat

Post  zul amri on Tue Feb 23, 2010 6:34 pm

zam wrote:sebelum jual leh le ambik gambo aku dulu...

betul tu zam... test gmbo.... kan.. kan... What a Face
zul amri
zul amri

Posts : 44
Join date : 2010-01-04

View user profile

Back to top Go down

sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat Empty Re: sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat

Post  anzack x ten on Wed Feb 24, 2010 4:29 pm

ok.... aku baru je contek kawan aku tu.... aku baru bincang psl camera ni...
dia suruh letgo je brape2... janji lepas bayar duit aku... jadi aku nak jual dengan harga RM580shj
anzack x ten
anzack x ten

Posts : 220
Join date : 2009-12-01
Age : 42
Location : kuantan,pahang

View user profile

Back to top Go down

sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat Empty Re: sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat

Post  zul amri on Wed Feb 24, 2010 5:19 pm

anzack x ten wrote:ok.... aku baru je contek kawan aku tu.... aku baru bincang psl camera ni...
dia suruh letgo je brape2... janji lepas bayar duit aku... jadi aku nak jual dengan harga RM580shj

murah dah ni....
ape lagi zam....
zul amri
zul amri

Posts : 44
Join date : 2010-01-04

View user profile

Back to top Go down

sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat Empty Re: sebijik camera SONY untuk dijual.... sape cepat dia dapat

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum